Samstag, 5. September 2009

Turtlelady Flora


2 Kommentare:

  1. na die find ich ja superchick.........echt tolles Kärtchen

    AntwortenLöschen
  2. This is beautiful. I like the cute image, and I love lace! *lol*

    Greetings from Norway
    -Anne-

    AntwortenLöschen